SIERDUIVENSHOW ZUID - NEDERLAND

szn Sponsors

szn Nieuwsbrief

szn Facebook

Grote manifestatie over vliegduivensport.
Aan de besturen van SIS, VDS, Oud-Hollandse Tuimelaarsclub, Ringslager en Smijterclub, de Oosterse Rollerclub, De Groninger- en Gelderse Slenkenclub en Bert Vliegkist.

Op 1 en 2 november vindt in Waalwijk in De Paardenvriend (geheel nieuwe dubbelgeïsoleerde manegehal en met camera’s bewaakt) aan de Drunenseweg 23, 5143 NE WAALWIJK de 14e Internationale Sierduivenshow Zuid-Nederland plaats. Vlakbij het RKC-voetbalstadion. We bestaan dit jaar 25 jaar.

Wij bieden u gratis standruimte en activiteitenruimte aan.
Op zaterdag 2 november om 11.00 uur is de gehele Nederlandse pers, de plaatselijke weekbladen, de TV o.a. Het bekende Brabants Busje van Omroep Brabant TV uitgenodigd voor uw demonstraties en toelichting. Geheel Nederland moet duidelijk worden dat er naast de postduivensport ook een vliegduivensport bestaat onder de hoede van de NBS Hoe actief de Tilduivensport o.a. in Den Haag is en ook buiten Den Haag, de vliegrollerwedstrijden overal in den landen, de internationale vliegkistenbijeenkomsten, De Spaanse Kroppers. de ringslagerwedstrijden, enz.

Als u aan deze unieke manifestatie mee wilt doen, wil u mij dan wat actuele foto’s toesturen. die ik in de persmap kan verwerken. Ik verwacht dat op die zaterdag u omstreeks 11 uur zorgt voor spectaculaire activiteiten. Dit moet onder de aandacht van geheel Nederland komen.

Voor reacties, vragen, toezeggingen kunt u bij mij terecht. Per mail: brou6733@planet.nl per post: Postbus 77, 5360AB GRAVE per telefoon: 06-53648372

Ger Brouwer (PR SZN)